Avizier studenti


ANUNTURI IMPORTANTE


28.02.2018 - Structura anului 2017-2018 sem.I si II

05.02.2018 - ANUNT pentru completarea  NOTELOR DE LICHIDARE

27.11.2017 - Anunt sesiune iarna

30.10.2017 - Regulament si instructiuni pt disciplina Educatie fizica

17.10.2017 - ANUNT - program casierie pentru plata taxelor (oct - nov 2017)

16.10.2017 - PROGRAM SECRETARIAT ID pt. anul univ. 2017-2018

11.10.2017 - Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor

11.10.2017 - Promovarea anului de studiu si reguli de trecere 2017- 2018

10.10.2017 - Anunt pentru plata taxei 2017-2018

02.10.2017 - Ghid servicii IT studenti 2017

02.10.2017 - Program AUDIENTE - conducerea facultatii

20.09.2017 - Anunt pentru eliberarea DIPLOMELOR DE MASTER promotia 2016

20.07.2017 - Anunt pentru eliberarea DIPLOMELOR DE LICENTA promotia 2016



19.02.2018 - Proiect Start in Business

16.02.2018 - Concurs ZIUA UNIVERSITATII - O imagine cat 1000 de cuvinte

30.01.2018 - Va anuntam ca, pe 12 februarie, vom deschide inscrierile pentru competitiile internationale JA de antreprenoriat pentru tineri:

Business Plan Challenge 2018 si Company of the Year 2018.

Premii in valoare totala de 25.000 EUR, in bani si burse de participare la scoli de vara si evenimente educationale internationale, pentru studenti si profesori.

Înscrierea se poate realiza pana pe 26 feb., in baza urmatoarelor materiale:

  • prezentare a ideii de afacere a echipei (PPT, dupa model dat)
  • reclama video de max. 1 minut (exemplu disponibil AICI)
  • Un video pitch de max. 1 minut (exemplu disponibil AICI)

Detalii privind regulamentul, procedura de inscriere si metodologia de realizare a materialelor sunt disponibile la: http://jar.ro/bpc18

Un profesor se poate inscrie cu una sau mai multe echipe in competitie.

20.12.2017- Facultatea de Ştiințe economice şi administrarea afacerilor demarează  proiectul ”SUPORT UNIVERSITAR PENTRU CALITATE, COMPETITIVITATE ȘI ECHITATE STUDENȚEASCĂ” SUCCES, proiectfinanțat de Ministerul Educației Naționale prin Unitatea de Management al proiectelor cu finanțare externă. Proiectul se adresează studenților din anul I ciclul licență, care sunt expuși riscului de abandon, cu scopul de a-i ajuta învederea promovării anului de studii. Durata de implementare a proiectului este de trei ani incepând cu anul universitar 2017-2018. Sunt invitați să se înscrie studenți din anul I, licență, care provin din mediul rural,  au media generală la bacalaureat sub 7,provin din familii cu situații speciale (orfani de un părinte, familii monoparentale, case de copii  etc.).

Persoana de contact: Monica Manolescu, sala AIII.4, adresa mail: monica.manolescu@unitbv.ro 

04.12.2017 - JOI 18.01.2018 - in cadrul FSEAA avem invitati reprezentati Google care vor prezenta "Atelierul Digital". Evenimentul se adreseaza tuturor studentilor interesati si va avea loc de la ora 12.00 si de ora 16.00 in sala CP3

03.01.2018 - Teach for Romania - AFIS - Informatii


12.12.2017 - Astăzi a venit Moș Crăciun!!! El a fost adus de studenții de la programele de studii Marketing și Economia comerțului, turismului și serviciilor, anul III, prin intermediul evenimentului ”Moș Crăciun există......în reclame!”. Evenimentul, aflat la cea de a VI-a ediție, a avut ca invitați speciali copii de la Școala generală din Teliu și a avut drept scop colectarea de cărți pentru biblioteca școlii. FELICITĂRI organizatorilor!


12.12.2017 - ANUNT pt disciplina SCHI

04.12.2017 - Vineri 08.12.2017 - in cadrul FSEAA avem invitati reprezentati Google care vor prezenta "Atelierul Digital". Evenimentul se adreseaza tuturor studentilor interesati si va avea loc de la ora 10.00 si 16.00 in sala CP3




Dobândește cunoștințe despre mediul digital cu ajutorul programului gratuit “Atelierul Digital”

Platforma “Atelierul Digital” a fost creată de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor interesați să învețe mai multe despre mediul digital. Programul constă într-oserie de 23 de module gratuite, ce cuprind exemple, studii de caz și detalii despre o arie largă de subiecte; de la cum îți construiești o prezență online până la cum reușești să vinzi mai mult prin intermediului marketingului digital. Odată finalizate cursurile online, absolvenții vor primi o certificare din partea Google și IAB Europe.

Lista cu toate modulele disponibile se află aici: https://atelieruldigital.withgoogle.com/


04.12.2017 - Alegerea reprezentantului studentilor in Comisia de etica


24.10.2017 - 

Event Details - MACHINE LEARNING & DEEP LEARNING FUNDAMENTALS

Date: Nov 28 2017
Venue : University​ ​Transilvania,​ ​Faculty​ ​of​ ​Electrical​ ​Engineering​ ​and​ ​Computer​ ​Science​ ​and​ ​Center​ ​for Valorization​ ​and​ ​Transfer​ ​of​ ​Competence​ ​CVTC, Aula​ ​of​ ​University​ ​Transilvania

Intel is coming to University​ ​Transilvania with a new workshop on Machine Learning and Deep Learning. Join us for a drink, learning and experience sharing!
The workshop including step-by-step live development will touch on topics relating to:
Machine Learning & Deep Learning Fundamentals
Applications in Real Life
Deep Learning Example for Image Recognition
How Intel plans to help developers to improve performance of Machine Learning workloads
What frameworks are optimized for Intel Architecture, and how you can get access to them
And more!
The event starts at 9:30.
* If you want to run the tests on your own, please bring your laptop. Installation guidelines will be emailed to the participants before the event.
More informations: udoru@unitbv.ro


23.10.2017 - BEST Training Week 23-29 octombrie, un eveniment educațional, aflat anul acesta la cea de a zecea ediție. În cadrul acestui eveniment, toți studenții Universității Transilvania pot participa, timp de o săptămână, la sesiuni de training gratuite, majoritatea axate pe latura de soft skills a studenților şi este menit să ajute la dezvoltarea şi pregătirea personală a acestora, în vederea iniţierii lor într-o carieră de succes.

Înscrie-te până pe 22 octombrie 2017 pe https://btw.bestbrasov.ro/aplica/ 

Evenimentul este prezent în Brașov, Iași, Timișoara și Cluj-Napoca și se bucură de un succes recunoscut la nivel național.

Program:

Luni (23 octombrie) 
- ora 14:30 - Cunoaște-te mult mai bine și câștigă... cu modelul de personalitate D-I-S-C de la persolog® (Training despre tipurile de personalitate)
- ora 16:30 - Cum să te prezinți la un interviu

Marți (24 octombrie) ora 16:30 - Ce nu arde în tine, nu poți aprinde în alții (Training de Public Speaking)

Miercuri (25 octombrie) ora 16:30 - Cu pași mici în lumea mare

Joi (26 octombrie) 
- ora 14:30 - Coaching pentru carieră 
- ora 16:30 - Conflict Solving

Vineri (27 octombrie) ora 14:30 - Plan de carieră

Sâmbătă (28 octombrie) ora 10.30 - Liderii de azi și deciziile cu care se confruntă. Cum să-ți controlezi gândurile și emoțiile cu scopul de a-ți îmbunătății performanța. (Training de Gestionarea emoțiilor)
Cu siguranță una dintre sesiunile noastre de training ți-a astras atenția, așa că nu mai ezita și înscrie-te acum!

De asemenea, mai multe informații despre noi puteți găsi pe pagina noastră de facebook: https://www.facebook.com/BESTBrasov/
sau website-ul: https://bestbrasov.ro/

11.10.2017 - Anunt lansare proiect Mindcraft Academy by BRD

                     - Application form_Mindcraft Academy BRD_UNITBV

10.10.2017 - Studentii care doresc sa beneficieze de abonamente reduse de transport RATBV  sunt rugati sa aduca completata Declaratia privind transfer date studenti_anexa 4,  la secretariatul departamentului unde apartin (corp A, etaj 3) pana la data de 20.10.2017.

                   - Pe aceasta declaratie, sub semnatura se va trece NUMARUL CARNETULUI DE STUDENT

                   - Hotarare Consiliului Local Brasov privind reduceri abonamente pentru studenti

                   - Declaratie privind transfer date studenti_anexa 4

05.10.2017 - Anunt BEST Brasov


  • Te-ai gândit să încerci și alte oportunități pe care viața de student ți le poate oferi?
  • Îți place să călătorești și să-ți faci o mulțime de prieteni noi?
  • Ai vrea să-ți învingi teama de vorbit în public?
  • Vrei să îți dezvolți spiritul de echipă, gândirea creativă și abilitățile de comunicare?
  • Vrei să înveți lucruri noi și să te distrezi în același timp?
  • Deci…vrei să ai parte de cea mai tare experiență din viața ta de student?

Dacă ești student la Universitatea “Transilvania” din Brașov, BEST Brașov îți oferă ocazia să iei parte la toate activitățiile de mai sus. De ce să nu faci din anii studenției cea mai memorabilă perioadă din viața ta?
Alege să ieși din zona ta de confort, să te dezvolți și să devii cea mai bună versiune a ta! Înscrie-te în BEST Brașov!
Cum? Simplu! Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de mai jos, până pe data de 13 octombrie 2017 și vei fi contactat pentru următoarea etapă a recrutărilor, care constă într-un interviu.
Pentru întrebări sau curiozități, contactează-ne pe Facebook sau e-mail brasov@BEST.eu.org.

02.10.2017 - REPARTIZAREA STUDENTILOR DIN ANUL I PE LIMBI STRAINE

20.09.2017 - Apel candidaturi de stagiu în cadrul companiei KPMG.

Candidaţii trebuie să stăpânească limba franceză şi română la nivel avansat, precum şi engleza la nivel intermediar.
Stagiul are o durată de 5 luni, între ianuarie-mai 2018.

Remuneraţie:
 Salariu lunar din partea KPMG: 280 euro net.
Alocaţie lunară din partea AUF: 100 euro net pentru stagiarii cu domiciliul în Bucureşti şi Ilfov şi 200 euro net pentru stagiarii din restul judeţelor.
Data limită pentru transmiterea candidaturii este 15 octombrie 2017 la adresele mycareer@kpmg.ro şi stages-eco@auf.org  
precizând în subiectul emailului: stage audit francophone KPMG .

Vă rog să citiţi toate detaliile la adresa de mai jos:
https://www.auf.org/europe-centrale-orientale/nouvelles/appels-a-candidatures/appel-candidatures-pour-des-stages-dinsertion-professionnelle-2017-2018-kpmg-roumanie/


21.09.2017 - Anunt pt clasamentul studentilor in vederea ocuparii locurilor bugetate in  2017-2018

13.09.2017 - Anunt privind deschiderea anului universitar 2017 - 2018


08.09.2017 - The Fulbright Senior Postdoctoral Program for Visiting Scholars 2018-2019

                      BURSELE FULBRIGHT SENIOR (VISITING SCHOLAR) 2018-2019


19.06.2017 - PROCEDURĂ PRIVIND OBȚINEREA ACCESULUI PE PLATFORMA ELEARNINGID-IFR DE CĂTRE ABSOLVENȚII DE PROGRAME ID/IFR CARE NU AU SUSȚINUTLICENȚA/DISERTAȚIA



PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.